طلب ۱۰۰ میلیارد ریالی پیمانکاران اداره راهداری

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان از طلب ۱۰۰ میلیارد ریالی پیمانکاران خبر داد و گفت: مطالبات پیمانکاران اداره راهداری پرداخت خواهد شد.

«حمید جوان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: مطالبات پیمانکاران اداره راهداری شیروان ۱۰۰ میلیارد ریال است.

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان طلب ۱۰۰ میلیارد ریالی پیمانکاران در مقابل تخصیص کمتر از ۳۰ میلیارد ریالی اعتبارات احداث راه روستایی در سال مالی ۹۹ در کنار افزایش ۱۰۲ درصدی هزینه آسفالت و حذف اعتبارات ملی راه های روستایی در سطح کشور را مهمترین عامل کُندی پیشرفت آسفالت راه های روستایی شهرستان به رغم اقدامات مناسب عملیات زیر سازی با ماشین آلات راهداری و احداث پل ها عنوان کرد.

 

جوان خاطرنشان کرد: این بدهی مربوط به سال های اخیر بوده که در کمیته برنامه ریزی عنوان شده تا هر چه سریع تر نسبت به پرداخت آن اقدام شود.

 

وی اضافه کرد: به رغم کمبود اعتبارات و استانی شدن اعتبارات راه های روستایی، در سال مالی ۱۴۰۰ آسفالت حداقل ۱۱.۵ کیلومتر راه روستایی، تکمیل انجام عملیات خاکی و زیر سازی ۱۰۸.۵ کیلومتر با توجه به اعتبار ۲۱ میلیاردی الزام ساخت راه روستایی در دستور کار قرار گرفته که در صورت تامین و تخصیص اعتبار اجرایی خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: تا پایان سال مالی ۱۴۰۰ اجرای ماسه آسفالت در محورهای بخش مرکزی شهرستان، به طول هفت کیلومتر برنامه ریزی شده است.

 

به گفته مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان، کل راه های روستایی شهرستان شیروان اعم از آسفالته، شوسه و خاکی ۹۷۸ کیلومتر است که در سنوات گذشته بالغ بر ۴۳۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده و برای آسفالت ۱۰ کیلومتر تا پایان سال مالی ۱۴۰۰ در شهرستان شیروان برنامه ریزی شده که در صورت تخصیص اعتبار با تجمیع امکانات راهداری و پیمانکاران عملیاتی خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1113940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha