افزایش ۴۰ درصدی مشارکت های مردمی در کمک به نیازمندان طبس

رفیعی گفت: طی هفت ماه اول امسال مردم طبس ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر کمک کرده اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است.

«احمد رفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: مردم مومن و ولایت مدار طبس، خیرین و حامیان نیک اندیش به عنوان بازوان توانمند کمیته امداد امام خمینی (ره) در تمامی برنامه های معنوی همکاری بسیار خوبی با این نهاد دارند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) طبس با بیان اینکه طی ۷ ماه اول امسال مردم طبس ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر کمک کرده اند، افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است.

 

وی با اشاره به توزیع بسته معیشتی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار بسته معیشتی به ارزش 950 میلیون تومان با کمک خیرین بین نیازمندان و اقشارآسیب پذیر در شهرستان طبس توزیع شده است.

 

رفیعی در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بحث توزیع 120 هزار پُرس غذای گرم به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون تومان و پنج تُن گوشت قرمز به ارزش 560 میلیون تومان در دستور کار کمیته امداد طبس قرار داشته است.

 

رئیس کمیته امداد طبس به بحث توزیع بسته های تحصیلی اشاره کرد و افزود: به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش این نهاد حمایتی از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 300 بسته تحصیلی به ارزش 325 میلیون تومان بین این دانش آموزان توزیع شده است.

 

وی در پایان با بیان اینکه با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم طبس مشارکت خوبی برای کمک به نیازمندان دارند، گفت: اعتماد مردم به کمیته امداد بزرگترین سرمایه ما محسوب می شود و امیدواریم بتوانیم قدمی هرچند اندک در راستای خدمت به ولی نعمتان جامعه برداریم.

 

 

کد خبر 1113953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha