بازگشایی مدارس در روزهای آینده/ ۹۲ درصد دانش آموزان واکسن دریافت کردند

فتح اللهی از بازگشایی مدارس گیلان به زودی خبر داد و گفت: ۹۲ درصد دانش آموزان رشتی واکسن دریافت کرده اند.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز( دوشنبه، ۱۷ آبان ) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: واکسیناسیون با همکاری دیگر دستگاه های مربوطه در رشت ادامه دارد.‌

 

فرماندار رشت با بیان اینکه جمعیت دانش آموزی ۱۲ سال به بالای شهرستان رشت ۶۵ هزار و ۵۲۵ نفر است گفت: از این مجموع ۶۰ هزار و ۳۹۸ دانش آموز تزریق دز یک واکسن را انجام داده اند و ۲۹ هزار و ۲۴۹ نفر دز دوم را انجام دادند.

 

فتح اللهی اذعان کرد: ۹۲ درصد دانش آموزان دز اول واکسن را دریافت و ۴۴.۶ درصد هم تزریق دز دوم واکسن دانش آموزی را دریافت کردند.

 

وی از بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: مدارس این شهرستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به زودی بازگشایی می شود و بار دیگر شاهد راه اندازی باشکوه چرخه علم و دانش به لطف الهی خواهیم بود.

 

فرماندار رشت با بیان اینکه امروز ۸۴ پایگاه‌ مختلف واکسیناسیون در شهرستان رشت فعال است تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان رشت به حدود ۶۸ درصد رسیده است.

 

فتح اللهی با بیان اینکه تاکنون مجموعا یک میلیون و ۲۴۳ هزار و ۵۸۵ دز واکسن در رشت تزریق شد خاطرنشان ساخت: ۶۹۷ هزار و ۵۸۵ نفر از جمعیت رشت دز اول و ۵۴۶ هزار نفر دز دوم را دریافت کرده اند.‌


کد خبر 1114007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha