رها شدن و بی برنامگی در حوزه جوانان یک تهدید بزرگ است

محمدی جوانان مستعد و با انگیزه را فرصتی برای بهره گیری و پیشبرد امور دانست و گفت : در مقابل این وضعیت رها شدن و بی برنامگی در حوزه جوانان یک تهدید بزرگ است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، « محمد علی محمدی»  در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان همدان گفت: در شهرستان همدان از ظرفیتهای قابل توجهی برخورداریم که باید برای جوانان مورد استفاده قرار گیرد.

 

 فرماندار همدان  افزود: جوانان مستعد و با انگیزه را فرصتی برای بهره گیری و پیشبرد امور دانست و تصریح کرد : در مقابل این وضعیت رها شدن و بی برنامگی در حوزه جوانان یک تهدید بزرگ است

 

وی  با اشاره به درخشش جوانان ایران در دوران دفاع مقدس یادآور شد : در عرصه دفاع مقدس جوانان ما خوش درخشیدند و ثابت کردند بسیاری از مهمترین امور را می توانند بخوبی مدیریت کنند و به نحو احسن به سرانجام برسانند.

 

 وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و توجه به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب افزود : با فراهم نمودن شرایط ورود جوانان به میدان عمل و اجرا در عرصه های مختلف خون جدید در شریان انقلاب جاری خواهد شد

 

محمدی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از جوانان در مقام عمل و توجه به تجارب پیشکسوتان اظهار کرد : نگاه به جوانان باید وسیع و فراگیر باشد و با پرهیز از قشری نگری در بر گیرنده همه اندیشه ها باشد

 

فرماندار شهرستان همدان اشتغال را مهمترین دغدغه جوانان دانست و افزود : نسبت به مسایل جوانان نباید بی تفاوت باشیم و رفع مشکل اشتغال جوانان نسبت به برنامه ریزی به منظور اوقات فراغت آنها ارجحیت دارد

 

وی با اشاره به تعداد قابل توجه جوانان فارغ التحصیل فاقد مهارت و مدارج تحصیلی مورد نیاز خاطر نشان کرد : آموزشهای حفظ محور، توجه صرف به کسب مدرک و تمایل به اشتغال در بخش دولتی از جمله آسیبهای فارغ التحصیلان جوان ما است.

 

 محمدی اضافه کرد : هنوز بسیاری از جوانان ما علیرغم کسب مدارک تحصیلی کارشناسی و بعضا بالاتر مهارتهای زندگی، شغلی و عمومی را فرا نگرفته اند حتی گاهی جوان تحصیلکرده ما در نوشتن یک متن و درخواست اداری مشکل دارد.

 

فرماندار همدان گفت: حسب فرمایشات مقام معظم رهبری توجه به جوانان در دولت سیزدهم  سپردن امور به جوانان مد نظر قرار گرفته و همه دستگاههای اجرایی ذیربط در کنار متولیان امور جوانان باید در این راستا کوشا باشند.

 

کد خبر 1114014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha