۵۱ میلیارد ریال اعتبار بلاعوض مسکن محرومان پرداخت شده است

مدیر بنیاد مسکن فاروج گفت: تا کنون ۵۱ میلیارد ریال از اعتبار بلاعوض مسکن محرومان شهرستان پرداخت شده و باقی مانده اعتبار به تناسب پیشرفت فیزیکی واحدها پرداخت می شود.

«وحید خاکپور» با بیان اینکه ۵۱ میلیارد ریال اعتبار بلاعوض مسکن محرومان پرداخت شده است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: اعتبار 350 واحد سهمیه شهرستان در این بخش 100 درصد جذب شده و پرداخت ها به تناسب میزان اجرای واحدها به متقاضیان پرداخت می شود.

 

مدیر بنیاد مسکن فاروج با اشاره به اینکه 161 واحد از مجموع 350 واحد به پیشرفت فیزیکی 100 درصد رسیده، بیان کرد: روند اجرای طرح ها مطلوب است.

 

خاکپور گفت: ۱۵ میلیارد ریال از محل منابع تفاهم نامه سه جانبه استانداری، بنیاد مسکن و سازمان مدیریت و برنامه و بودجه برای مسکن محرومان شهرستان اعتبار اختصاص یافته است.

 

وی افزود: در تسهیلات ویژه مسکن محرومان ۵۰۰ میلیون ریال به صورت تسهیلات و ۳۰۰ میلیون ریال هم به صورت بلاعوض به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

 

سرپرست بنیاد مسکن فاروج گفت: از سال ۱۳۸۴ با شروع طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی، پنج هزار و ۴۳۸ واحد مسکونی با پرداخت پنج هزار و ۶۰۹ فقره تسهیلات در روستاهای شهرستان مقاوم سازی شده و ۱۶ هزار و ۵۸۸ نفر از این طرح برخوردار شدند.

 

 

کد خبر 1114036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha