ضرورت ایجاد يك موزه دفاع مقدس بسيار زيبا و مدرن در كرمانشاه

فخری، گفت: . جنگ در استان كرمانشاه آغاز و در همين استان هم به اتمام رسيد لذا باید يك موزه دفاع مقدس بسيار زيبا و مدرن در كرمانشاه احداث شود تا آيندگان بيش از پيش با ايثارگري هاي رزمندگان و رشادت هاي مردم كرمانشاه در ۸ سال جنگ تحميلي آشنا شوند.

منوچهر فخری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  گفت: همه وظيفه داريم نهايت تلاش خود را براي مرمت و ساماندهي مزار شهدا كه به عنوان يك نماد ماندگار براي نسل هاي آينده مطرح هستند، بكار بگيريم و در اين زمينه نبايد هيچ گونه كم كاري داشته باشيم.

 

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري كرمانشاه  افزود: مزار شهدا براي ما بسيار ارزشمند و دارای جایگاه معنوی ویژه ای هستند لذا بايد تلاش كنيم كه اين مكان ها براي نسل هاي آينده به عنوان يادگار باقي بماند.

 

وی خاطر نشان کرد: همه بايد پيگيري ويژه كنيم تا يك اتفاق خوب براي ساماندهي و مرمت مزار شهدا در تمامي شهرها و روستاهاي استان شكل بگيرد تا در آينده وقتي ديگر مدير نيستيم غبطه اين كار را نخواهيم خورد كه چرا تا مدير بوديم اقدامي براي اين كار با ارزش و مهم انجام نداديم.

 

فخری  با بیان اینکه جایگاه شهدا نباید فقط لفظی باشد بلکه باید جایگاه شهدا حفظ و ارزش نهاده شود تصریح کرد: امروز ما هر چه داريم از شهيدان و فرهنگ ايثار و شهادت است و ساماندهی گلزار شهدا نمونه‌ای بارز از مصادیق تکريم شهدا است.

 

 

کد خبر 1114039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha