اجرای طرح ۲ دكل برق اضطراری در منطقه کوهستانی به همت شركت برق منطقه ای فارس

توکلی گفت: طرح ۲ دكل برق اضطراری برای اولین بار در منطقه كوهستانی «باشت» و گچساران به همت شركت برق منطقه ای فارس اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی توکلی»، امروز (دوشنبه 17 آبان) از بهره برداری دكل های مهاری در منطقه كوهستانی خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: برخی دكل های برق در طوفان شدید تابستان در منطقه «باشت» و گچساران آسیب دیده بودند که در پی ترمیم شدن، شبكه دارای برق شد.

معاون بهره برداری شركت برق منطقه ای فارس و بوشهر افزود: در پی وقوع طوفان، 2 دكل 2 مداره 230 كیلو ولت سقوط کرد که موجب افت ولتاژ در منطقه شده بود و طرح 2 دكل اضطراری برای اولین بار در منطقه كوهستانی اجرا شد.

وی اضافه کرد: اجرای این طرح حیاتی پس از پنج شبانه روز و چهار هزار نفر ساعت با تلاش بی وقفه و شبانه روزی همكاران شركت برق منطقه ای فارس و با پیمانكاری شركت تعمیرات نیروی برق فارس در شرایط آب و هوایی سخت و با همراهی شركت برق منطقه ای خوزستان اجرا شد.

توکلی تاکید کرد: پس از بررسی های فنی و مهندسی این طرح با وجود دشواری های فراوان برای اولین بار در منطقه كوهستانی اجرا شد و این دکل ها در مقابل طوفان و باد استحکام بالا دارند.

کد خبر 1114105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha