توزیع ۴۵بسته گوشت قربانی بین نیازمندان آملی

هندوئی گفت:خادمیاران ویاوران رضوی کانون خدمت رضوی مسجد امام حسین (ع)آمل تعداد ۲ رأس گوسفند به ارزش ۷ میلیون تومان جهت رونق بخشیدن به سفره های نیازمندان قربانی کردند.

«محسن هندوئی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری به همت والای خادمیاران افتخاری امام رضا(ع) شهرستان آمل برای رفع محرومیت و آلام نیازمندان به نیت حضرت ثامن الحجج(ع) اشاره و اظهارکرد: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) اول هرماه به نیت امام هشتم (ع) و سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان «عج» گوسفند قربانی و گوشت آن را بین نیازمندان توزیع می کنند.

 

 

جانشین کانون های خدمت رضوی شهرستان آمل با بیان اینکه کانون های محلی خادمیاران در این عرصه پیشتاز هستند، افزود: به مناسبت آغاز ماه ربیع‌الثانی خادمیاران کانون عمومی (محلی) خدمت رضوی مسجد امام حسین (ع) ملت آبادشهرستان آمل طبق روال هر ماه اقدام به قربانی اول ماه کردند. 

 

 

وی بیان کرد:خادمیاران ویاوران رضوی کانون خدمت رضوی مسجد امام حسین (ع) تعداد ۲ رأس گوسفند به ارزش ۷ میلیون تومان به نیابت از امام رضا(ع) و به نیت سلامتی و تعجیل در فرج آقا صاحب‌الزمان قربانی کردند  و این قربانی را به ۴۵ بسته گوشت یک کیلوگرمی تقسیم و به خانواده های کم برخوردار این محله اهداء کردند.

 

 

هندوئی تاکید کرد: این گوشت های نذری در قالب بسته‌های یک کیلویی با حفظ شان محرومین و کرامت انسانی بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 1114138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha