طرح های مسکن اقدام ملی و جهش مسکن مناطق شهری کم جمعیت فارس را متحول می کند

زمانی گفت: و با اجرای طرح مسکن اقدام ملی و طرح جهش مسکن چهره مناطق شهری زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان فارس متحول خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عطا الله زمانی»، امروز (دوشنبه 17 آبان) با اشاره به اقدامات انجام شده بنیاد مسکن فارس در شهرستان داراب در جمع خبرنگاران گفت: شهرستان های شرق فارس مانند داراب  و زرین دشت دروازه ورود به توسعه و محرومیت زدایی هستند است و از تمام ظرفیت های توسعه در این مناطق باید بهره گیری شود.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس افزود: اجرای طرح توسعه و تامین مسکن شهری در «جنت شهر» داراب باید تسریع شود و با اجرای طرح مسکن اقدام ملی و طرح جهش مسکن چهره مناطق شهری زیر 25 هزار نفر جمعیت در استان فارس متحول خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح مسکن اقدام ملی در شهرستان های شرق فارس پیشرفت خوبی داشته و در شهرستان زرین دشت نیز متقاضیان در سه شهر حاجی آباد و دبیران و شهر پیر ثبت نام کرده و افراد واجد شرایط مشخص شده اند.

زمانی تاکید کرد: «جنت شهر» داراب از شهرهای هدف در توسعه مسکن شهری در شرق استان فارس است و بسیاری از طرح های توسعه شهری که بنیاد مسکن در این شهرستان اجرا کرده برای جامعه هدف در «جنت شهر» داراب بوده است.

 وی با اشاره به طرح مسکن اقدام ملی در شهرستان خنج با مشارکت بنیاد مسکن بیان کرد: این طرح در شهرستان خنج در یکصد واحد در حال اجراست و استقبال شهروندان خنج از اجرای طرح مسکن اقدام ملی  خوب و موثر بوده و شهرستان خنج از جمله شهرستان های پیشتاز در اجرای مسکن ملی است و تمام ظرفیت های قانونی برای اجرای این طرح به کار گرفته شده است.

زمانی از اجرای 2 طرح عمران روستایی در شهرستان فسا با مشارکت بنیاد مسکن فارس خبر داد و گفت: طرح هادی روستای «اکبرآباد سردشت» و «محمود آباد علیا» در فسا انجام شده که زمینه ساز توسعه مناطق روستایی است.

وی ادامه داد: گشایش های تازه در صدور اسناد مالکیت واحد های مسکونی بوانات و سرچهان با مشارکت بنیاد مسکن فارس نیز انجام شده و از مزایای صدور اسناد مالکیت می توان به  قانونمند شدن معاملات اشاره کرد.

زمانی تصریح کرد: سند مالکیت،  شناسنامه ملک است و سند تک برگی، با داشتن بارکد امنیتی، نمایش کروکی و نقشه، جامع و خوانا‌ بودن اطلاعات، داشتن اطلاعات مربوط به نشانی دقیق ملک، مشخصات دقیق و کامل مالک اعم از شماره یا شناسه ملی، اقامتگاه، کدپستی و نمایش نقشه کاداستر دقیقا منطبق با نقشه‌های هوایی محل است.

کد خبر 1114195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha