۳۶۰ نفر به صورت خودجوش در ستاد نماز جمعه جهرم فعالیت دارند

کاتبی گفت: در ستاد نماز جمعه شهرستان جهرم نزدیک به ۳۶۰نفر در بخش های مختلف و به صورت خودجوش مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «ناصر کاتبی»، امروز (دوشنبه ۱۷ آبان) در نشستی که با حضور مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس برگزار شد، با اشاره به قدمت بیش از یکصد ساله نمازجمعه در جهرم، گفت: ستاد نماز جمعه جهرم شرح وظایفی دارد که با توجه به نیازهای شهرستان برنامه ریزی هایی انجام می شود.

 

رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه در این ستاد نزدیک به ۳۶۰نفر در بخش های مختلف و به صورت خودجوش مشغول به فعالیت هستند، افزود: اگرچه کرونا بسیاری از برنامه ها را به تعطیلی کشاند اما دستورالعمل های بهداشتی به خوبی در نمازجمعه جهرم به اجرا درآمد و به عنوان یک الگو معرفی شد.

 

وی به فعالیت های ستاد نماز جمعه جهرم اشاره کرد و بیان احکام شرعی در بین الصلاتین جمعه، توزیع بسته های تبرکی در میلاد ائمه (ع)، برگزاری رزمایش کمک های مومنانه، برگزاری کلاس های سواد رسانه ای، نشست های سیاسی، برنامه های ورزشی و تفریحی، برگزاری مسابقات نقاشی و هنری، ذبح قربانی، کارگروه جمع آوری تاریخ شفاهی جهرم، تشکیل قرارگاه جهادی، کلاس های تولید محتوا و ... را از جمله این برنامه ها برشمرد.

 

کاتبی با اشاره به اینکه راه اندازی 11 گروه جهادی با برخورداری از تا ۴۵۰نفر نیروی جوان در دستور کار ستاد نماز جمعه جهرم قرار گرفته است، تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده 22 گروه جهادی در ستاد نماز جمعه جهرم تشکیل می شود.

کد خبر 1114198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha