دستگاهی اجرایی شهرستان وظایف محوله خود عمل کنند / وضعیت شهری دهلران مطلوب نیست

دادستان شهرستان دهلران گفت: برابر قانون برای همه دستگاه ها به منظور خدمات رسانی به مردم وظایفی تعریف شده است که مدیران مکلف به انجام وظایف محوله خود هستند.

«بهروز جباری» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: متاسفانه فضای شهری و ناهماهنگی بین دستگاه های خدمات  رسان در شهرستان کاملا مشهود است.

 

وی تصریح کرد: اکثر پارک ها، معابر شهری خیابان ها در شهرستان نیازمند آسفالت، روشنایی و بهسازی هستند.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت: به علت ناهماهنگي بين دستگاه‌هاي خدمات رسان علاوه بر خسارت به بيت المال  شاهد مشکلات عدیده ای برای شهروندان در نقاط مختلف شهر از جمله  تخریب آسفالت، حفاری های رها شده، انباشت نخاله و مصالح ساختمانی و لایه روبی جداول هستیم.

 

جباری  با انتقاد از سد معبر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان توسط عده ای از کسبه و دستفروشان و میوه فروشی ها، افزود: متاسفانه معابر، پیاده روها مخصوصا در هسته  مرکزی شهر شاهد بی نظمی هستند که برابر قانون، شهرداری باید به وظیفه ذاتی خود عمل کند.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران تصریح کرد: معابر و پیاده روها از حقوق عمومی مردم و شهروندان بوده و باتوجه به ماده ۵۵ قانون شهرداری ها برخورد با هرگونه سد معبر در سطح خیابانها و معابر از وظایف شهرداری می باشد.

 

جباری ادامه داد: وجود احشام در برخی از نقاط شهر باعث مشکلاتی برای شهروندان شده است و باید دستگاه های متولی پای کار باشند و برابر قانون با متخلفان برخورد کنند.

 

دادستان دهلران گفت: در خصوص مشکلات شهری مكاتبات با شهرداری، وبرخی دستگاه های خدمات رسان شده است و در صورت عدم توجه مسئولان به مشکلات شهری بدون شک به عنوان مدعی العموم مدیران که به وظایف خود عمل نکنند با صراحت و قاطعيت تمام و بدون هيچ گونه اغماض با خاطيان و متخلفان مربوطه برابر مقررات برخورد قانوني و قضايي خواهد شد.

 

کد خبر 1114205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha