خیرین مدرسه ساز پیشگامان مقابله با بی‌سوادی هستند

خوش خبر با بیان اینکه امکانات دولت محدود است و برای رسیدن به عدالت آموزشی و امکانات می بایست که مردم به میدان بیایند، گفت: خیرین مدرسه ساز در واقع پیشگامان مقابله با بی سوادی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر خوش خبر» عصر امروز(16 آبان) در مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی با بیان اینکه مدرسه سازی و فعالیت های مربوط به آن از دهه 70 در کشور آغاز شده است، اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز در واقع پیشگامان مقابله با بی سوادی هستند.

 

وی با بیان اینکه خیرین خراسان جنوبی در بحث امورات خیر و به خصوص مدرسه سازی همواره پیشگام بودند، افزود: خیرین مدرسه سازی در کشور جزو صف شکنان مقابله با جهل و بی سوادی هستند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فرزندان این مرز و بوم امروز بیش از هر دوره ای نیازمند تعلیم و تربیت هستند، گفت: امروز باید با توجه به پیشرفت های بشریت، فرزندان خود را به علم و دانایی مجهیز کنیم.

 

خوش خبر با بیان اینکه علم باید همراه با تربیت اسلامی باشد، افزود: علمی که در آن تربیت اسلامی و اعتقادات وجود نداشته باشد، ممکن است به بیراهه برود.

 

وی با اشاره به اینکه انسان آگاه و عالم معمولا حد و حدود انسانی و الهی را رعایت می کند، یادآور شد: نقش خیرین مدرسه ساز در آگاهی بخشی جامعه کم نظیر است.

 

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امکانات دولت محدود است و برای رسیدن به عدالت آموزشی و امکانات می بایست که خیرین به میدان بیایند، گفت: ایجاد امید و نشاط در مردم و امید به نظام با فعالیت های دولت سیزدهم در بین مردم دوچندان شده است.

 

در پایان این مراسم از 8 تن از خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی تجلیل به عمل آمد.

 

 

کد خبر 1114271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha