نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی دامغان بیشترمی شود

خرسندی با بیان اینکه شهرستان دامغان در شرایط قرمز تیره قرار دارد گفت: نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تداوم خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،«علی خرسندی» در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان دامغان و اعمال محدودیت‌ها، گفت: این شهرستان در وضعیت قرمز تیره کرونایی یعنی هشدار بالا قرار دارد.

 

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دامغان با بیان اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت مستمر و مداوم نظارت خواهد شد، افزود: از مردم می‌خواهیم تا با دوری از تجمعات، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و… زمینه ساز بازگشت دامغان به شرایط عادی را فراهم کنند.

 

وی درخصوص وضعیت واکسیناسیون، گفت: ۸۵ درصد از مردم این شهرستان دز نخست واکسن کرونای خود را دریافت کرده‌اند اما همچنان نیازمند همراهی بیشتر مردم در واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

 

خرسندی با بیان اینکه رعایت نشدن پروتکل‌ها و عادی انگاری شرایط دو آفت بزرگ امروز جامعه محسوب می‌شود، گفت: شرایط نسبتاً کنترل شده و تعداد مراجعات و ابتلاء کاهش یافته است اما این به معنای عادی شدن شرایط نخواهد بود و همچنان باید مردم در همکاری با کادر درمان، پروتکل‌ها را رعایت کنند.

کد خبر 1114302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha