اجرای رزمایش همدلی و مواسات از دستان سخاوتمند خیرین

حاجبی دوپلانی بابیان اینکه کانون يوسف زهرا (س) دوپلان از اسفند سال ۹۸ تاکنون کمک های مومنانه زیادی را در بخش های مختلف اجرا کرده است گفت: اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه با حمایت های گسترده خیرین صورت گرفته است.

سيد «نوروز حاجبی دوپلانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد با بیان اینکه کانون يوسف زهرا (س) دوپلان از اسفند سال ۹۸ تاکنون کمک های مومنانه زیادی را در بخش های مختلف اجرا کرده است اظهار داشت: اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه با حمایت های گسترده خیرین صورت گرفته است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری يوسف زهرا (س) مسجد امام خمينی (ره) دوپلان ادامه داد: رزمایش کمک های مومنانه در بخش های مختلف برای یاری رساندن به اقشار آسیب‌ دیده از ویروس کرونا از سال ۹۹ و همزمان با فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط اعضای کانون یوسف زهرا (س) آغاز شد.

 

وی بابیان اینکه در طرح جمع آوری کمک‌های مومنانه تاکنون به عزتمندان زیادی کمک رسانی کرده ایم، ادامه داد: مردم و خیرین اعتماد خوبی نسبت به کانون فرهنگی هنری یوسف زهرا (س) دوپلان دارند و کمک های خود را به صورت نقدی و غیرنقدی در اختیار این کانون قرار می دهند.

 

حاجبی دوپلانی گفت: کانون يوسف زهرا (س) به منظور گره گشایی بخشی از مشكلات معيشتی نيازمندان به صورت فعال در طول سال و مناسبت های مختلف بسته های مواد غذایی، کمک های نقدی و غیرنقدی را به نیازمندان ارائه کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری يوسف زهرا (س) مسجد امام خمينی (ره) دوپلان ادامه داد: کمک‌های خیرین و نیکوکاران، از یک طرف گوشه‌ای از نیازمندی دانش‌آموزان در یک سال تحصیلی را برطرف می‌کند و از طرف دیگر حس تعاون، همکاری و به فکر همنوع بودن را در ضمیر ناخودآگاه این کودکان تقویت می‌ نماید.

 

وی اظهار داشت: در یک رزمایش مومنانه که به تازگی اجرا شده است، تعداد ۱۲ بسته نوشت ‌افزار با حمایت های خیرین و همکاری هیئت امنا، اعضای کانون فرهنگی هنری يوسف زهرا (س) و بسیج مسجد بین دانش آموزانی که از قبل شناسایی شده بودند توزیع شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری يوسف زهرا (س) مسجد امام خمينی (ره) دوپلان ادامه داد: برای تهیه این بسته‌ های نوشت ‌افزار در حدود ۵۰ میلیون ریال از محل کمک های مردمی، خیرین و نیکوکاران هزینه شد که ارزش هر بسته چهار میلیون ریال است.

 

وی هدف از توزیع این بسته‌ ها را حمایت از دانش‌‍ آموزان نیازمند عنوان کرد و گفت: با شیوع ویروس کرونا، فعالان کانون فرهنگی هنری يوسف زهرا (س) و همچنین خیران و نیکوکاران برای کمک و یاری به نیازمندان تلاش کردند.

 

کد خبر 1114348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha