فرآیند سرمایه گذاری در شیروان طولانی است

سرپرست فرمانداری شیروان گفت: فرآیند سرمایه گذاری در این شهرستان یک فرآیند طولانی است.

«علی ذوالفقاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: فرآیند سرمایه گذاری در این شهرستان یک فرآیند طولانی است که با راه اندازی سامانه انتقال آنی مجوزهای بی نام خراسان شمالی در کارها تسریع خواهد شد.

 

سرپرست فرمانداری شیروان عنوان کرد: با توجه به اینکه فرآیند مجوزها در استان است و باید از ادارات شهرستان پیگیر و از استان مجوز داده شود، نیاز است به شهرستان تفویض اختیار شود.

 

ذوالفقاری با اشاره به اینکه طرح های شیروان در این سامانه کم است، خاطرنشان کرد: برای مواردی همچون گردشگری و ماندگاری مسافران، الیاف، تولید کیسه نخی، عسل، انگور و فرآورده های دامی می شود طرح انجام داد و دستگاه های تخصصی هر دو هفته یکبار جلسه برگزار کنند.

 

وی تصریح کرد: تاکنون 86 طرح در سامانه انتقال آنی مجوزهای بی نام خراسان شمالی شناسایی شده که در این سامانه چندین پروژه ناتمام بخش دولتی برای واگذاری به بخش خصوصی بارگذاری شده که در آینده طرح‌های سرمایه گذاری حوزه شهرداری‌ها نیز بارگذاری خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: این شهرستان ظرفیت خوبی برای انرژی تجدیدپذیر دارد.

 

سامانه انتقال آنی مجوزهای بی نام خراسان شمالی متشکل از ۸۶ طرح با سرمایه گذاری دو هزار و ۸۷۳ میلیارد تومان در حوزه های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعت، خدمات و انرژی های تجدیدپذیر در استان شناسایی شده و مجوزهای آن آماده ارائه به بخش خصوصی برای فعالیت است.

 

 

کد خبر 1114388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha