مجلس به  وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش  رأی اعتماد نخواهد داد

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور فردی غیرمرتبط را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی کرده است،گفت: مجلس به این وزیر پیشنهادی رأی اعتماد نخواهد داد. رئیس جمهور فرد مرتبط را معرفی کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، سید کاظم دلخوش در ادامه جلسه علنی  امروز سه شنبه (18آبان)مجلس شورای اسلامی  و در جریان بررسی  وضعیت بازار سرمایه  در تذکر شفاهی گفت: اقتصاد و بورس عشقی اداره می‌شود، وزیر امور اقتصادی و دارایی باید مشخص کند که چه کسی این حوزه‌ها را اداره می‌کند چرا که نه تنها بازار سرمایه بلکه سایر بازارها نیز نابسامان است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزارت اقتصاد، وزارتخانه مادر است و باید همه امور اقتصادی را کنترل کند و  تمام بازارها را پوشش دهد.

وی همچنین با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: رئیس جمهور فردی غیرمرتبط را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی کرده است ،چرا رئیس جمهور با رئیس مجلس برای معرفی وزیر پیشنهادی مشورت نکرد، در جلسه‌ای که صبح امروز با نمایندگان داشتیم 90 درصد نمایندگان به انتصابات اعتراض داشتند. مجلس به این وزیر پیشنهادی رأی اعتماد نخواهد داد. رئیس جمهور فرد مرتبط را معرفی کند.

کد خبر 1114402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha