مجموعه شعر «طرّه» در رشت رونمایی می شود

همزمان با هفته کتاب، مجموعه شعر«طرّه» نوشته پونه نیکوی در رشت رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، مراسم رونمایی از کتاب «مجموعه شعر طرّه» نوشته پونه نیکوی از شعرا و نویسندگان مطرح کشور و استان گیلان با حضور «علیرضا نیکویی» منتقد برجسته آثار ادبی فردا (چهارشنبه،۱۹ آبان)  در سالن مجتمع توانبخشی رشت برگزار می شود.


در این مراسم که به منظور حمایت از آثار نویسندگان بومی و معرفی این آثار به عموم مردم و علاقمندان به شعر و ادب فارسی در آستانه فرارسیدن بیست و نهمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار برگزار می‌شود، ویژگی‌ها، سبک نوشتاری و نقاط قوت و ضعف این اثر مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

 

گفتنی است، همزمان با هفته کتاب ۴۵۰ برنامه فرهنگی به میزبانی ۸۵ کتابخانه عمومی استان گیلان برگزار می‌شود. مراسم ملی تجلیل از کارتونیست برتر کشور از استان گیلان و برگزیده دوسالانه کاتون کتاب، مراسم تکریم کتابداران، کتابخوانان و فعالین حوزه کتاب، محفل استانی انس با قرآن کریم با موضوع اهمیت و ضرورت تدبر در قرآن با محوریت سوره مبارکه "ماعون"، دیدار با نویسندگان شاخص بومی استان، برگزاری نشست ویژه کتابخوانان حرفه‌ای و برگزاری نشست‌هایی به میزبانی محفل ادبی دکتر معین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان از برنامه‌های گرامیداشت بیست و نهمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در گیلان است.

 

کد خبر 1114413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha