یک آموزشگاه جدید در جهرم آماده بهره برداری شد

نیکفر گفت: آموزشگاه خیرساز «طلوع دانش» ویژه پسران مقطع متوسطه اول بخش مرکزی و «کردیان» با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال احداث و آماده بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی نیکفر»، امروز (سه شنبه ۱۸ آبان) به خبرنگاران گفت: به همت خیر نیکوکار جهرمی آموزشگاه پسرانه متوسط اول «طلوع دانش» در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۵۰ متر مربع و ۸۵۰ متر زیربنا احداث و آماده بهره برداری شد.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم افزود: این پروژه که ظرف  کمتر از یکسال شروع به ساخت شده هم اکنون آماده بهره ‌برداری و استفاده دانش آموزان و همچنین دانش آموزان باز مانده از تحصیل منطقه است.

 

وی بیان کرد: این آموزشگاه مجهز به سرایداری، سالن پذیرایی و نمازخانه بوده که با همت طلوع همسر «گودرز افتخار جهرمی» چهره ماندگار کشوری و عضو پیشین شورای نگهبان با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال احداث شده است.

 

نیکفر خاطرنشان کرد: این مدرسه با محوریت جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل بویژه در روستاهای بخش مرکزی و «کردیان» به صورت «روستا مرکزی» اداره و بخشی از هزینه سرویس رفت و آمد و پذیرایی به کمک خیر نیکوکار تأمین می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم در پایان اظهار کرد: همچنین رضایی نماینده مردم شهرستانه ای جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با خیر نیکوکار «مدرسه طلوع دانش» از همت وی برای احداث این مدرسه قدردانی کرد.

   

کد خبر 1114420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha