فرهنگ بیمه در حوزه کشاورزی تقویت شود

حجت الاسلام میثم تارم گفت:  فرهنگ بیمه و توجه به این صنعت به ویژه در حوزه کشاورزی جیرفت و منطقه جنوب بسیار حائز اهمیت بوده و می‌توان آن را یک ضرورت برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۱۸ آبان ماه، رئیس بیمه دانا منطقه جنوب کرمان با امام جمعه جیرفت دیدار کرد.


حجت الاسلام «میثم تارم» در این دیدار، گفت: مناطق روستایی باید برای تسهیل دسترسی مردم و تسریع نهادینه‌سازی فرهنگ بیمه و بیمه‌گذار توسعه یابند.


امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: فرهنگ بیمه و توجه به این صنعت به ویژه در حوزه کشاورزی جیرفت و منطقه جنوب بسیار حائز اهمیت بوده و می‌توان آن را یک ضرورت برشمرد.


وی بیان کرد: کشاورزان با جدی گرفتن بیمه می‌توانند بخش عمده‌ای از دغدغه‌مندی خود را مدیریت کنند.


حجت الاسلام تارم ابراز کرد: آرامش و امنیت از محصولات معنوی صنعت بیمه برای بیمه ‌گزاران محسوب می‌شود.


امام جمعه جیرفت ادامه داد: دریافت حق بیمه از کشاورزان و دیگر بیمه ‌گزاران باید رقمی منطقی و معقول باشد تا جامعه به آن ترغیب شود.


«سید مهدی صادقی» در این دیدار، گفت: هم اکنون ۳ دفتر نمایندگی بیمه دانا در جیرفت فعال است که این رقم طی هفته پیش رو به ۷ دفتر نمایندگی ارتقا خواهد یافت.


رئیس بیمه دانا منطقه جنوب استان کرمان در خاتمه عنوان کرد: ۱۳ نمایندگی این بیمه در منطقه جنوب کرمان نیز طی هفته آتی به ۲۳ دفتر نمایندگی افزایش خواهد یافت.

کد خبر 1114436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha