فراهم شدن مقدمات اجرای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد فارس

رجایی گفت: در استان فارس ۱۳۳ خانوار برای ساخت مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد شناسایی شده و مقدمات اجرای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی رجایی»، امروز (سه شنبه 18 آبان) از انعقاد تفاهم‌ نامه میان بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و کمیته امداد برای احداث منازل مسکونی محرومان در کشور خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این منازل مسکونی در روستاها و شهرهای دارای جمعیت کمتر از 25 هزار نفر احداث می شود.

مدیر تامین مسکن و مهندسی کمیته امداد فارس ادامه داد: منازل مسکونی محرومان برای خانواده‌ ایتام و نیازمندان در 62 نقطه کشور به عنوان نقاط هدف و محروم احداث خواهد شد.

وی اضافه کرد: در استان فارس 133 خانوار برای ساخت مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد شناسایی شده و مقدمات اجرای ساخت 10 هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد فراهم شده است.

رجایی اعلام کرد: 203 واحد در سه نقطه هدف شهرستان های قیروکارزین، فراشبند و رستم احداث خواهد شد و جذب حداکثر سهمیه تعریف شده در دستور کار کمیته امداد فارس قرار دارد.

وی ادامه داد: برای واگذاری واحدهای مسکونی به نیازمندان، کمک های بنیاد مستضعفان و کمیته امداد به صورت بلاعوض و کمک بنیاد مسکن به صورت تسهیلات کم بهره به ارزش یک میلیارد ریال به ازای هر واحد احداثی ارائه می شود.

رجایی تاکید کرد: انجام مناسب این طرح به همکاری بانک های عامل در پذیرش ضمانت زنجیره ای تسهیلات کم بهره بستگی دارد که اقدامات و رایزنی در حال انجام است.

کد خبر 1114464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha