اقتدار لازمه ایجاد امنیت در کشور است

عباسی با بیان اینکه با وجود پلیس مقتدر ایران اسلامی، دشمنان این نظام احساس ناامنی می‌کنند گفت: اقتدار لازمه ایجاد امنیت در کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز(سه‌شنبه، ۱۸ آبان) در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی گیلان با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار کشورمان در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی است گفت: اقتدار پلیس در کنار مودت و مهربانی نسبت به مردم تجلی می‌یابد و این امر در ذات ناجا نهفته و برای مردم محسوس است.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی در ایام مختلف به ویژه تعطیلات برای ایجاد آرامش مردم و صیانت از آنان و نیز خدمت‌رسانی در حوادث قدردانی کرده‌اند افزود: برای رشد اقتصادی و توسعه کشور و استان نیازمند حراست از مرزها هستیم.

 

وی اقتدار را لازمه ایجاد امنیت در کشور دانست و تاکید کرد: حضور مؤثر نیروی انتظامی در مرزها برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، منجر به ارتقاء سطح حمایت از تولیدکنندگان و نیز امنیت سرمایه‌گذاری می‌شود.

 

عباسی به نقش مؤثر ناجا در مبارزه با هرگونه فساد اشاره و با بیان اینکه با وجود پلیس مقتدر، دشمنان این نظام احساس ناامنی می‌کنند اذعان کرد: رویکرد ناجا در استفاده از فناوری‌های روز برای برقراری امنیت در فضای مجازی و مبارزه با جرائم، پلیس هوشمند است که با هوشمندسازی نظارت‌ها، شاهد کاهش میزان تصادفات و جرائم خواهیم بود.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه به تلاش مضاعف برای خدمت به مردم نیازمندیم، تصریح کرد: در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب با همراهی مؤثر قوای قضائیه، مجریه و مقننه با اراده‌ای مستحکم در مقابل دشمنی‌ها ایستاده‌ایم و با اقتدار از تمامیت ارضی، دستاوردها و ارزش‌های انقلاب، آرمان‌های امام راحل و راه شهدا صیانت خواهیم کرد.

 

در پایان این مراسم یگان‌های نیروی انتظامی از جلوی جایگاه رژه رفتند.

 

 

کد خبر 1114479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha