اجرای طرح تعمییر و بازسازی مساجد استان لرستان

رضایی پور با اشاره به اجرای طرح تعمییر و بازسازی مساجداستان لرستان، افزود: طرح تعمییر و بازسازی مساجد استان لرستان در دست اجراست.

« مسلم رضایی پور » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به اجرای طرح تعمییر و بازسازی مساجداستان لرستان، افزود: طرح تعمیر و تکمیل مساجد و اماکن مذهبی استان لرستان در دست اقدام است.

 

وی ادامه داد: طرح عمرانی مساجد استان لرستان شامل مرمت و بازسازی در استان در حال اجرایی می شود.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان افزود: در گام نخست عملیات عمرانی سرامیک کاری نیم طبقه شبستان بخش خواهران مسجد النبی( ص) ازنا به اتمام رسیده است.
 

وی خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی کف سازی نیم طبقه شبستان خواهران مسجد النبی ص کوی انوشه شهر ازنا، اجرا شود.
 

رضایی پور افزود: در این پروژه، که با تامین مالی از محل اعتبارات عمرانی سال ۱۳۹۹ انجام پذیرفت، عملیات عمرانی کف سازی نیم طبقه شبستان بخش خواهران این مسجد به مساحت ۳۱۲ متر مربع با سرامیک کف و عملیات نمای داخلی این بخش، شامل نصب قرنیز و سرامیک قائم بدنه، جمعا به مساحت ۴۵ مترمربع در بدنه محیطی، این بخش از مسجد انجام گردید و آماده بهره برداری شد.
 

وی ادامه داد: کلیه عملیات عمرانی احداث مسجد النبی ص کوی انوشه ازنا، با تلاش های هیات امنای محترم و مشارکت اهالی منطقه و خیرین نیک اندیش، اجرایی شده است.
رضایی پور اظهار کرد: عملیات عمرانی، فاز دوم تکمیل سقف سالن چند منظوره مسجد بقیه الله الاعظم عج این شهرستان نیز، به اتمام رسید و تحویل هیات امنای محترم مسجد، شد.

وی ابراز کرد: این پروژه نیز، به مساحت بیش از ۳۰۰ مترمربع با استفاده از ساندویچ پنل، اجرا گردید، که در مجموع تا کنون، قریب به ۹۰۰ مترمربع از سقف این پروژه، اجرا شده و  مساحتی کمتر از ۱۲۰ مترمربع ساندویچ پنل، برای اتمام نهایی پوشش سقف این پروژه، باقیمانده است.
 

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان اظهار کرد: مردم محوری، مشارکت و واگذاری امورات عمرانی مساجد و اماکن متبرکه به مردم و نمایندگان آنها در قالب "هیات های محترم امنا"، باعث پیشبرد فعالیت های عمرانی در مساجد و اماکن متبرکه خواهد شد، که با اِعمال نظارت های مستمر و دستورکارهای فنی، می توان بر کیفیت فنی مهندسی، این اقدامات  افزود.

 

کد خبر 1114493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha