۶۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان شمالی اهداء شد

۶۵ سری جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال پیش از ظهر امروز به نوعروسان نیازمند خراسان شمالی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «سردار اسماعیل فرجی» امروز (18 آبان) در مراسم اهداء 65  سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان شمالی که در محل تالار لاله دهکده بسیج بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه امروز عظمت ایران اسلامی به تمامی دنیا ثابت شده است، گفت: دشمنان برای براندازی نظام همواره تلاش کرده اند که تحریم ها، ترورها و جنگ‌های خاورمیانه همچون داعش از جمله آن ها است که به مدد الهی هیچگاه به نتیجه نرسیده است.

 

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی تصریح کرد: تمامی این فتنه ها با قدرت‌نمایی ایران به فرصت تبدیل شد.

 

وی افزود: امروز نیز دشمن با ایجاد جنگ اقتصادی در پی ضربه زدن به معیشت مردم است که خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های امدادرسان و خیران این توطئه ها نیز کاری از پیش نبرده است.

 

محسن پولادی، دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی نیز در این مراسم با اعلام اینکه هر سری از این جهیزیه ها 240 میلیون ریال ارزش دارد، گفت: این جهیزیه ها شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی، یک دستگاه تلویزیون رنگی، فرش، سرویس قاشق و چنگال و سرویس خواب است.

 

وی ارزش کل 65  سری جهیزیه را 15 میلیارد ریال اعلام کرد.

 

گفتنی است، این برنامه به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اجرا شد.

کد خبر 1114504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha