اجرای طرح سه شنبه های تکریم/تجلیل از مادر شهید «امیدرضا گنجی پور سراجی»

حجت الاسلام پهلوانی گفت: در راستاي اجراي طرح سه شنبه هاي تکريم تحت عنوان « شکوه مادري »، مدير و کارکنان ستاد فهماي هرمزگان از مادر دانشجوي شهيد «اميدرضا گنجي پور سراجي» تجليل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام « احمد پهلوانی » در این دیدار ضمن تکریم این مادر و خواهر شهید، دیدار با خانواده های شهدا را وظیفه دانست و گفت: آسایش و امنیت و هرآنچه امروز داریم مدیون خون شهداست.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما با شهادت بوجود آمد و با شهادت حفظ شد و با شهادت استمرار خواهد یافت، افزود: حضور در جمع اعضای خانواده معظم شهدا عبادت محسوب می شود.

 

مدیر ستاد فهمای هرمزگان به معرفی کانون های فرهنگی هنری مساجد و بخشی از عملکرد آنها پرداخت و عنوان کرد: نوجوانان و جوانان امروز با حضور در مساجد ادامه دهنده راه شهدا هستند.

 

« بلقیس شهابی پور احمدی »، مادر شهید نیز، با حوصله و بیانی شیوا به معرفی شخصیت و خاطراتی از پسر و برادر شهیدش و یکی از شهدای محله پرداخت.

 

به گفته خودش خاطرات زیادی از فرزند و برادر شهیدش دارد که همه آنها شیرین است. او همچنین ایمان و اعتقاد راسخ، حجب و حیا، دوری از تعلقات دنیوی، توجه به نیازمندان، ولایت پذیری و عشق به شهادت در راه خدا را از مهمترین ویژگی های این دو شهید برشمرد.

 

در بخشی از وصیت نامه این شهید که در گلزار شهدای بندرعباس آرمیده، آمده است: « به انقلاب اسلامی  وفادار و پایدار باشید، ما در دریایی از نور زندگی می کنیم و قدر این نور را نمی دانیم و این نور، نور ولایت فقیه است. امام را تنها نگذارید و خاموش کنندگان این نور و کسانی که مذبوحانه سعی در خاموش کردن این نور می کنند را امان ندهند ».

 

شهید «امیدرضا گنجی پور سراجی» دانشجوی رشته الکتروتکنیک دانشگاه تهران بود و در چهارم دی ماه سال 65 در عملیات کربلای چهار در ام الرصاص به شهادت رسید.

 

طرح سه شنبه های تکریم با محوریت شکوه مادری از ابتدای سال جاری با هدف تجلیل از مادران شهیدپرور، مسجدی و فعال در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور آغاز شده است.

 

گفتنی است؛ طرح سه‌شنبه‌های تکریم از سری برنامه‌های طرح ملی فهما است که امسال در قالبی متفاوت زمینه شناسایی و معرفی مادران شاخص و تأثیرگذار در مساجد را فراهم کرده است. 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1114516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha