کشف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در خراسان جنوبی

بخشی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال کشف و ۴۵ خودرو توقیف کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «جواد بخشی» امروز (۱۹ آبان) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: مأموران در راستای اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به مدت یک هفته، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی 45 دستگاه خودرو را شناسایی و متوقف کردند.

 

وی افزود: مأموران در بازرسي از خودروهای متوقف شده، 32 هزار لیتر سوخت قاچاق، هزار و 350 قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشت، 40 هزار و 440 قلم انواع دارو قاچاق کشف کردند.

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان داشت: در این زمینه 65 متهم دستگیر که به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

سرهنگ بخشی با بیان این که ارزش محموله های قاچاق کشف شده برابر اعلام کارشناسان 11 میلیارد و 417 میلیون ریال براورد شده است، تصریح کرد: پليس با اقتدار كامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با خودروهای تیزرو در چهارچوب قانون با قانون شكنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد قانونی خواهد کرد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1114518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha