۳۴۸نفر از خدمات فرهنگی و آموزشی کمیته امداد سوادکوه شمالی بهره مند شدند

عابدی فیروزجایی گفت: ۳۴۸ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد سوادکوه شمالی از خدمات آموزشی و فرهنگی این نهاد حمایتی بهره‌مند شدند.

«علیرضا عابدی فیروزجایی»،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بابیان اینکه هزار و ۲۰۶ خانوار  تحت حمایت کمیته امداد سوادکوه شمالی قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: توانمند سازی فرهنگی و آموزش به مددجویان تحت حمایت و افراد آموزش پذیر یکی از  محورهای زیربنایی این نهاد محسوب می شود.

 

 رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی با بیان اینکه امسال  ۳۴۸ نفر از خدمات آموزشی و فرهنگی این نهاد  بهره‌مند شدند.


 

وی تصریح کرد :در حوزه فرهنگی برنامه های فرهنگی شامل ارائه خدمات مشاوره ای و آموزشی برای دانش آموزان، دانشجویان، خدمات مشاوره تخصصی به زوجهای جوان، خدمات فرهنگی در اوقات فراغت، مهارت های زندگی و ارتقای بینش اسلامی مددجویان، برگزاری اردوهای زیارتی و آموزشی، آموزش پیشگیری از اعتیاد، ترویج و آموزش فرهنگ کار و تلاش با استفاده از اساتید مجرب و متخصص با همکاری دستگاه‌های فرهنگی شهرستان نظیر بسیج، کانون قرآن آموزش و پرورش، مرکز بهداشت، کتابخانه عمومی، دفتر امام جمعه، مساجد در سرفصل های مختلف به صورت هم افزایی اقدام می شود .

 

 

عابدی فیروزجایی گفت: دانش آموزان، دانشجویان خانواده های آموزش پذیر به صورت حضوری و مجازی از خدمات فرهنگی این نهاد در این شهرستان برخوردار شدند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: در سوادکوه شمالی ۳۲۶ دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

 

عابدی فیروزجایی بیان کرد:همچنین  تاکنون حامیان مبلغ ۵۷۰ میلیون تومان به حساب فرزندان معنوی خود در بخش های تحصیلی، معیشتی، درمانی واریز کردند.

کد خبر 1114548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha