آغاز به کار سومین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک و متوسط در سطح منطقه جنوب کشور در شیراز

موسوی گفت: سومین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک و متوسط در سطح منطقه جنوب کشور با هدف اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی و حذف واسطه ها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمود موسوی»، امروز (سه شنبه 18 آبان) در آئین گشایش سومین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک و متوسط در سطح منطقه جنوب کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک «گلستان» شیراز گفت: صنایع کوچک و متوسط در پیشبرد توسعه صنعتی کشور نقش موثری دارند و این نمایشگاه از سریع ترین و موثرترین راه های رشد واحدهای صنایع کوچک و متوسط است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: تولیدکنندگان و صنعتگران در این نمایشگاه فرصت حضور مستقیم و مذاکره رو در رو با مخاطبان خود را دارند تا محصولات و خدمات خود را بهتر معرفی کنند و موقعیت برندشان را ارتقا دهند.

وی اضافه کرد: سومین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک و متوسط در سطح منطقه جنوب کشور در سالن های حافظ، سرو، بهار و نرگس با حضور بیش از یکصد شرکت تولیدی و صنعتی فعال در شهرک های صنعتی جنوب کشور از استان های فارس، هرمزگان، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد، اصفهان، همدان، کرمان و خوزستان از امروز به مدت سه روز دایر خواهد بود.

موسوی با اشاره زمینه حضور مشارکت کنندگان در این نمایشگاه عنوان کرد: صنایع غذایی، کشاورزی، تبدیلی، پزشکی، شیمیایی، نفت، گاز و پتروشیمی، فلزی و ماشین سازی، لاستیک و پلاستیک، چوب و مصنوعات چوبی، نساجی، برق، الکترونیک و مخابرات، کانی های غیرفلزی و ساختمانی، چاپ و بسته بندی و ... در این نمایشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: چهار همایش و کارگاه آموزشی توسط استاتید برجسته دانشگاه با موضوعات مدیریت صادرات، برندسازی و بازاریابی، افزایش بهره وری و استاندارد سازی نیز همزمان با این نمایشگاه برگزار می شود.

موسوی اضافه کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی و حذف واسطه ها با رویکرد قطع حلقه های وابستگی صنایع مختلف به خارج از کشور است که با حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و شرکت شهرک های صنعتی استان فارس برگزار می شود.

وی اعلام کرد: بازدیدکنندگان برای تهیه نوبت ورود به صورت کاملا رایگان می توانند به وبسایت  www.farsfair.ir  مراجعه کنند و این نمایشگاه تا 21 آبان از ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 1114563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha