اجرای طرح موفق «شاهد» باعث شکوفایی علمی اقشار ایثارگر شده است

ایمانیه گفت: رشد روز افزون فرزندان شهدا و ایثارگران در عرصه های علمی و مدیریتی و رتبه های کنکور مایه خرسندی است و اجرای طرح موفق «شاهد» باعث شکوفایی علمی اقشار ایثارگر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (سه شنبه 18 آبان) در مراسم تقدیر از از ایثارگران برتر در حوزه های علمی کشوری گفت: مایه خرسندی است که شاهد رشد روز افزون فرزندان شهدا و ایثارگران در عرصه های علمی و مدیریتی و رتبه های کنکور هستیم.

استاندار فارس افزود: در گذشته شاهد کنایه های در زمینه استفاده از سهمیه و توان متوسط فرزندان شاهد و ایثارگر بودیم اما اجرای طرح موفق «شاهد» باعث شکوفایی علمی اقشار ایثارگر شده است.

وی اضافه کرد: طرح «شاهد» با مشارکت بنیاد شهید و وزارت خانه های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش اجرا شده که با اجرای آن شاهد فارغ التحصیلی هزاران نفر از مدارس و دانشگاه ها برای عرصه های علمی و مدیریتی کشور هستیم.

ایمانیه تاکید کرد: چندین فرزند شهید در سال های اخیر بدون استفاده از سهمیه، توانسته اند رتبه های برتر کشور را کسب کنند و با تقویت بیشتر طرح «شاهد»، فرزندان شهدا و ایثارگران بدون استفاده از هیچ سهمیه ای با رتبه های بالا، می توانند مدیریت های علمی و مدیریتی کشور ‌را در دست بگیرند.

خاطر نشان می شود، این مراسم تقدیر به صورت مجازی و ملی با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

کد خبر 1114569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha