تدوین ۲۰ عنوان برنامه برای گرامیداشت هفته کتابخوانی در آستارا

انورزاده از تدوین ۲۰ عنوان برنامه برای گرامیداشت بیست و نهمین هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان آستارا خبر داد.

«رامش انورزاده» با بیان‌این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: شعار امسال هفته کتاب و کتابخوانی «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» انتخاب شده است تا کتاب به نوعی جا‌های خالی را پر کند.

 

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی بندر آستارا با بیان‌اینکه برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ آبان آغاز و تا یکم آذر ادامه دارد، افزود: ۲۰ عنوان ویژه برنامه برای گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در آستارا پیش‌بینی شده است.

 

وی تصریح‌کرد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه‌ جشنواره رضوی و تازه‌های کتاب، برگزاری نشست کتابخوان در مدارس و ادارات، عضویت رایگان، دیدار با امام جمعه موقت، دیدار با سرپرست فرمانداری، تجلیل از کتابداران نمونه و دیدار با نویسندگان و شعرا از مهم‌ترین برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی در آستارا است.

 

انورزاده گفت: كتابخانه عمومی بندر آستارا به عنوان نخستين كتابخانه گيلان و جزو اولين كتابخانه‌های كشور، در یک سال اخیر علی‌رغم شیوع ویروس کرونا با اجرای طرح‌هایی در راستای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه گام‌های مهمی برداشته است.

 

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی بندر آستارا با تاکید بر ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه، خاطرنشان‌کرد: یکی از شاخصه‌های توسعه هر کشوری در سرانه مطالعه است و همگان در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه سهیم هستند و باید در این جهت گام بردارند.

کد خبر 1114653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha