۸۰ منزل مسکونی کمیته امداد به مددجویان این نهاد  تحویل داده شد

۸۰ منزل مسکونی در سی سخت با حضور قائم مقام کمیته امداد کشور و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد به مددجویان این نهاد حمایتی تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مصطفی خاکسار قهرودی» امروز (۱۸ آبان ماه) در آئین افتتاح این تعداد واحد مسکونی، گفت: ساخت مسکن ها و کمک به خانوارها امر بسیار مهمی است که بدون همدلی و هم افزایی اتفاق نمی افتد.

 

قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور اظهار کرد: آن چیزی که امروز شاهد هستیم، به دلیل همکاری مسئولان بوده و امیدواریم ادامه کار نیز تسریع یابد و به سرعت تحویل داده شود.

 

«قباد مبشری» هم گفت: ۱۵۷ مورد منازل تعمیراتی بوده اند که کمک های بلاعوض صورت گرفته است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این منازل برای خانواده های سالمند و تحت حمایتی هستند که به برکت نظام جمهوری اسلامی، منازلی تحویل این خانواده های عزیز شده است.

 

وی ادامه داد: از ۱۵۳ منزلی که به طور کامل آسیب دیدند، ۸۰ واحد امروز تحویل داده می شود و سایر منازل نیز پیشرفت بیش از ۷۵ درصدی دارند و حداکثر تا بهمن ماه بقیه منازل تحویل داده می شوند، ضمن اینکه ۵۷ منزل تا یک ماه آینده تحویل داده می شود.

 

«سید علی احمدزاده» هم گفت: از آقای خاکسار خواستارم برای وضعیت اشتغال پایدار استان فکری کنند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امیدواریم هر چه جلوتر برویم اشتغال زایی بیشتر و افراد تحت پوشش کمتر شوند.

 

امام جمعه شهرستان دنا گفت: با فعالیت و دستور جهادی استاندار و حرکت شجاعانه او در روند صدور مجوزها و طرح تفصیلی، در پیشبرد کار تأثیر زیادی داشته است.

 

کد خبر 1114658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha