محبوبیت خاص کانون های مساجد در بین جوانان

خدامرادی، گفت: برگزاری کلاس ها و برنامه های متنوع در مساجد باعث ایجاد محبوبیت خاصی در بین جوانان و خانواده ها شده است.

محترم خدامرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: کانون های مساجد با برگزاری کلاس های متنوع برای جوانان و نوجوان توانسته اند محبوبیت خوبی در دل خانواده های کسب کنند.


 

 مسئول کانون منتظران  مهدی کرمانشاه افزود: با شروع ویروس کرونا کار کانون ها سخت تر شد از یک طرف تعطیلی برخی و از طرف دیگر کمک رسانی و کارهایی همچون توزیع بسته های بهداشتی و ماسک ، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و آموزش خانواده ها در مورد پیشگیری از کرونا  است.

 

وی با اشاره به برنامه های کانون خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس قرآن، احکام، پخش نذورات و گوشت قربانی بین مردم و افراد نیازمندان در عید قربان ، برگزاری برنامه در مناسبات مذهبی و اعیاد ، تهیه  بسته های یلدایی برای در شب یلدا ، شناسایی خانواده  نیازمند جدید، توزیع بسته های معیشتی و برگزاری مراسم عزاداری محرم از برنامه های اجرا شده توسط اعضای کانون است.

 

خدامرادی با اشاره به برگزاری برنامه سه شنبه های تکریم  تصریح کرد:یطور مستمر با خانواده شهدا در ارتباط هستیم و در صورت بروز برخی مشکلات برای خانواده آنها پیگیر مشکلات آنها از طریق بنیاد شهید هستیم تا حل شود بطور مثال پیگیر مشکل خانواده ی شهید محمدی نیا ، که منزل ایشان بطور کامل سوخته و بدون جا ومکان هستند و خانواده دیگری ، خانواده شهید کرمی هم مشکلاتی دارند که انشاالله پیگیری و رفع مشکل می شود .


مسئول کانون منتظران مهدی کرمانشاه اظهار کرد: در ماه ربیع الاول و همزملان با هفته وحدت برنامه های متنوعی با رعایت پروتکل های بهداتشی از جمله مولود خوانی ،جشن پیامبر(ص) و حضرت خدیجه (س) و پخش نذورات با حضور جوانان کانون برگزار شد.

 

 

کد خبر 1114717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha