کتاب «سبز روشن» در زنجان رونمایی می شود

به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب، نشست رونمایی کتاب «سبز روشن» با حضور نویسنده اثر، به همت محفل ادبی استاد رضاروزبه اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در آستانه فرارسیدن هفته کتاب، نشست رونمایی کتاب «سبز روشن» نوشته حسن خلجی با حضور نویسنده و راوی اثر و شعرخوانی شاعران مطرح استان، روز یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ در کتابخانه عمومی سهروردی زنجان برگزار می شود.

 

کتاب «سبز روشن» سومین کتاب شاعر حسن خلجی، جوان زنجانی است. وی پیش از این دو کتاب دیگر با عناوین «زبانزد» و «خوش به حال او» به چاپ رسانده و «سبز روشن» سومین مجموعه غزل این شاعر جوان است که به تازگی توسط نشر شانی به چاپ رسیده است. خلجی دلیل نام‌گذاری این کتاب به عنوان سبز روشن را علاقه خود به این رنگ می‌داند.

 

همچنین به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب، نشست نقد کتاب «کرگدن های روی دیوار» با حضور نویسنده اثر، به همت محفل ادبی استاد رضاروزبه اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان برگزار می شود.

 

نشست نقد کتاب «کرگدن های روی دیوار» به قلم زهره میرعیسی خانی با حضور نویسنده و راوی اثر، مردعلی مرادی و پوریا فلاح، منتقدان روز پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ در کتابخانه عمومی سهروردی زنجان برگزار می شود.

 

کتاب «کرگدن‌های روی دیوار» به قلم زهره میر عیسی خانی، توسط انتشارات قصه باران به چاپ رسیده است.

 

این کتاب شامل هفت داستان کوتاه برگزیده‌ی جشنواره‌های مختلف است که داستان تنهایی و انزوای انسان را در دنیای امروز به تصویر می‌کشد.

 

 در هر یک از داستان‌های این کتاب شخصیت‌ها علاوه بر درگیری با مشکلات خود و حوادث گوناگون، در تلاشند تا با حس تنهایی خود کنار بیایند.

 

این کتاب در واقع به روایت داستان‌های گوناگون با موضوعاتی در مورد مشکلات انسان‌ها می‌پردازد که در قالب این داستان‌ها خلق و خوی انسان‌ و احساسات او نیز روایت شده است.

کد خبر 1114730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha