در مبارزه تمدنی باید اراده مردم مقابل اراده دشمن قرار گیرد

حجت‌الاسلام نبی‌زاده گفت: در مبارزه تمدنی باید اراده مردم مقابل اراده دشمن قرار گیرد، لذا ما در سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه داریم طوری عمل کنیم که مردم اراده کنند، انقلاب اسلامی بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده» امروز در نشست فصلی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان، با تاکید بر استفاده از فرصت‌ها به عنوان یک اهرم قوی در رسیدن به موفقیت اظهار کرد: انسان باید تلاش کند با استفاده درست از فرصت‌ها و مسئولیت‌هایی که بر عهده دارد در نظام الهی بازنده نباشد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: در مبارزه تمدنی، باید اراده مردم مقابل اراده دشمن قرار گیرد، لذا ما در سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه داریم طوری عمل کنیم که مردم اراده کنند، انقلاب اسلامی بماند.

 

وی با اشاره به قرارگاه‌های دوازده‌گانه ادارات تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: رویکرد برگزاری این نشست، هم رویکرد مباحثه‌ای است و هم عملیاتی، لذا در راستای فعالیت این قرارگاه‌ها به دنبال تمرکز بر مأموریت‌ها در ادارات تبلیغات اسلامی در سطح استان بوده‌ایم.

 

«حجت‌الاسلام احسان فردآقایی» نیز ارزیابی فعالیت قرارگاه‌های دوازده‌گانه را دارای اهمیت ویژه‌ای دانست و ابراز کرد: در سال جاری با ابلاغ قرارگاه‌ها توسط مدیرکل به ادارات تبلیغات اسلامی، فصل نوینی از رویدادها و تحولات فرهنگی در سطح استان آغاز شده که قطعا نتایج قابل توجهی را به دنبال خواهد داشت.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: خوزشبختانه در سال جاری شاهد این بوده‌ایم که بخش‌های مختلف سازمان به تکامل خوبی رسیده‌اند، لذا بنا داریم در فضایی شفاف و صمیمانه موضوعات مورد نظر را مطرح کرده تا در ماه‌های پایانی سال، همسو با اهداف تبیین شده، عملکرد سالانه را مورد ارزیابی قرار دهیم.

 

گفتنی است، در نشست که از روز گذشته آغاز شده و به مدت سه روز ادامه دارد، هر یک از قرارگاه‌ها با توجه به فرصت در نظر گرفته شده به بیان برنامه‌ها و طرح‌های عملیاتی خود خواهند پرداخت.

 

کد خبر 1114733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha