نهادینه کردن رعایت اصول و ضوابط پدافند غیر عامل

کنجوریان ، گفت: · باید رعایت اصول و ضوابط پدافند غیر عامل در طرح های توسعه منتهی به ایجاد مراکز طبقه بندی نهادینه شود.

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: همه باید طرح ها و برنامه های خود را برای مقابله با بحران ها و حوادث آماده کنند.

 

فرماندار هرسین با اشاره به اهداف پدافند غیر عامل افزود :هدف از اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل کاستن از آسیب‌پذیری نیروی انسانی و تجهیزات حیاتی و حساس و مهم کشور علی رغم حملات خصمانه و مخرب دشمن و استمرار فعالیت‌ها و خدمات زیر بنایی و تامین نیازهای حیاتی و تداوم اداره کشور در شرایط بحرانی ناشی از جنگ است.

 

وی خاطر نشان کرد: حراست از مراکز مهم ، توسعه و تقویت حفاظت فیزیکی از جمله اهدافی است که مسئولان و مدیران واحدهای صنعتی منطقه ویژه پتروشیمی ها ، کارخانجات( کرپناز ، کارخانجات شیر ، لبنیات) و قند بیستون و سایر این مراکز صنعتی می بایست برای آن سناریو تهیه و در قالب مانور اجرا کنند.

 

کنجوریان تصریح کرد : بر اساس دستورالعمل های ابلاغی ، کلیه ادارات می بایست ضمن توسعه حفاظت فیزیکی مراکز اداری ، آی تی و سایبری برنامه های خود را برای مقابله با هرگونه حادثه و تهدید ارائه کنند تا در صورت بروز بحران به راحتی با آن مقابله کنند.

 

فرماندار هرسین اظهار کرد: به کلیه ادارات به ویژه دستگاه های خدمات رسان شهرداری ها ، راهداری ، خدمات عمومی ، حوزه بهداشت و درمان و انرژی شهرستان طی نامه خواسته شده تا تمهیدات و آمادگی لازم برای مدیریت فصل زمستان و بارش ها داشته باشند تا با شناسایی نقاط ضعف و قوت برای مقابله با هرگونه حادثه و تهدید سطح آسیب پذیری را به حداقل می رساند.

کد خبر 1114754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha