واکنش سریع به شرایط ناشی از کرونا از عملکردهای مطلوب متروپلیس است

اصنافی گفت: واکنش سریع به شرایط ناشی از کرونا و طراحی پلتفرم تبادل اطلاعات، گسترش شبکه و ... از اقدامات دبیرکل انجمن کلانشهرهای جهان است که حکایت از عملکرد مطلوب متروپلیس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی»، در نشست هیئت مدیره انجمن کلانشهرهای جهان (متروپلیس) به میزبانی شهر «گوانگجو» کشور چین گفت: تلاش های «اکتاوی دلاوارگا»، دبیرکل انجمن کلانشهرهای جهان و دبیرخانه این نهاد در پنج سال گذشته در موفقیت های متروپلیس نقش موثری دشاته است.

شهردار شیراز افزود: واکنش سریع به شرایط ناشی از کرونا و طراحی پلتفرم تبادل اطلاعات، گسترش شبکه و ... از اقدامات دبیرکل انجمن کلانشهرهای جهان است که حکایت از عملکرد مطلوب متروپلیس است.

خاطر نشان می شود، سیزدهمین کنگره جهانی متروپلیس با حضور کلانشهرهای دنیا از پنج قاره به صورت مجازی و به میزبانی کشور چین در حال برگزاری است و در نشست هیئت مدیره متروپلیس، ارائه و بررسی گزارش عملکرد متروپلیس، بستن حساب های سال ۲۰۲۰، اصلاحیه بودجه، استراتژی پایدار مالی و پیشنهاد بودجه ۲۰۲۲ و شرایط میزبانی کنگره آتی متروپلیس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

با تصویب اعضای هیئت مدیره 2 کلانشهر از کشور اندونزی و یک کلانشهر از کشور مکزیک به عنوان اعضای جدید انجمن کلانشهرهای جهان پذیرفته شدند و تعداد اعضای متروپلیس به ۱۴۳ شهر رسید.

انجمن کلانشهرهای جهان در سال ۱۹۸۴ به ابتکار شهرداری پاریس بنیانگذاری شد وهم اکنون دبیرخانه این انجمن بین المللی در بارسلون اسپانیا واقع شده و شهرداری شیراز نیز به عنوان عضو هیئت مدیره متروپلیس فعالیت می کند.

کد خبر 1114767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha