احترام به بزرگان مایه افتخار و موجبات اعتلاءو رشد شخصیت را فراهم می‌آورد

زیویار با بیان اینکه بزرگان از مولفه های هویت و شناسنامه در هر جامعه است، گفت: احترام به بزرگان مایه افتخار و موجبات اعتلاءو رشد شخصیت را فراهم می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فرهاد زیویار» در دیداربا اعضای کانون بازنشستگان استان لرستان، اظهار داشت:هویت و شناسنامه در هر جامعه مولفه هایی دارد که در این زمینه می‌توان به تاریخ و بزرگان اشاره کرد.

 

وی پیدایش وضعیت کنونی را ماحصل تلاش و کوشش در زمان گذشته دانست و افزود: گذشته، از این نظر حائز اهمیت است که پشتوانه وضعیت فعلی است.

 

استاندار لرستان بیان کرد: اگر نگاه ویژه‌ای به وضعیت فعلی داشته باشیم ،این شرایط با پشتوانه سرمایه گذشتگان و بزرگان ماست که ما را به این مرحله رسانده‌ و نمی‌توانیم نسبت به آنها بی تفاوت و خود را جدای از آنها بدانیم.

 

زیویار با اشاره به اینکه احترام به بزرگان مایه افتخار و موجبات اعتلا و رشد شخصیت را فراهم می‌آورد،خاطرنشان کرد: به طور قطع و یقین نسبت به شما بزرگواران احساس دین و بدهکاری می کنم و با توجه به فرهنگ والای ما در جهت تکریم شما بزرگان از هیچ تلاشی و کوششی فروگذار نخواهیم کرد. 

 

وی در ادامه بر ضرورت ایجاد تعامل و ارتباط جامعه با بازنشستگان و تسهیل در زمینه رفع مشکلات و موانع ارتباطی با بزرگترها و استفاده از تجربیات آنان و ظرفیت‌های دیگر  به عنوان یک طرح ابتکاری اشاره کرد و گفت: به این منظور ساز و کار مشورت گرفتن از پیشکسوتان حتماً طراحی خواهد شد.

 

استاندار لرستان با اشاره به ضرورت تعامل، همفکری، حفظ شان و تکریم بازنشستگان در خصوص پیگیری  درخواست های آنان قول مساعد داد و افزود:

در این زمینه کارهای شدنی را روی زمین نمی گذاریم و نسبت به سایر امور ضمن همفکری با  بازنشستگان بعنوان سرمایه های ارزشمند جامعه پیشنهادات را به مرکز انتقال داده و پیگیری می کنیم.

کد خبر 1114771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha