توزیع سبد کالا بین دانش آموزان نیازمند به همت کانون امام علی(ع) نکا

افشار زاده از توزیع سبد کالا بین دانش آموزان نیازمند به همت کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این سبد کالا به مناسبت بزرگداشت روز دانش آموز در بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع شد.

«مجتبی افشارزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کمک به نیازمندان در قالب سبد کالا و بسته های معیشتی، لوازم التحریر و بسته های بهداشتی از دوران کرونا با وقت در دستور کار کانون مساجد است و کانون امام علی(ع) نکا هم در این راستا پای کار کمک رسانی است.

 

مدیر مسئول کانون‌ فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: همزمان با بزرگداشت روز دانش آموز، بسته های معیشتی در قالب کمک مومنانه در بین خانواده نیازمند دانش آموزان منطقه کوی مهرگان نکا به همت این کانون توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: کمک های مومنانه با فرمان رهبری همزمان با شیوع کرونا آغاز شده است و همچنان ادامه دارد و تلاش برای کمک رسانی به نیازمندان تعطیلی بردار نیست.

 

افشارزاده گفت: اجرای پویش کمک های مؤمنانه برای دستگیری از نیازمندان و کمک به آن ها با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه بسیار ارزشمند است و تداوم این کمک ها می تواند تا حد بسیار بالایی در رفع مشکلات این افراد اثرگذار باشد.

 

مدیر مسئول کانون‌ فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا یادآور شد: با شیوع کرونا و افزایش فشار اقتصادی در کنار فشار بیماری به افراد نیازمند کانون امام علی(ع) نکا تلاش کرد تا در کنار افراد نیازمند باشد و با شناسایی این افراد آنها را زیر چتر حمایتی خود قرار داده و اقلام ضروری و مهم زندگی را در بین این افراد توزیع کند.

کد خبر 1114774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha