رشد ۲۰۱ درصدی درآمد موقوفات خوزستان/ هزینه درمان خانواده نیازمند اندیکایی تامین می‌شود

حجت الاسلام خاکباز گفت: بر اساس ارزیابی سال ۹۹ اداره کل اوقاف خوزستان با رشد ۲۰۱ درصدی جزء سه استان برتر در زمینه درآمد موقوفات شناخته شد و این اتفاق بسیار خوبی برای استان است.

«حجت الاسلام مرتضی خاکباز» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز اظهار کرد: با توجه به زلزله اخیر اندیکا و بازدید از مناطق لزله زده، جلسات خوبی به منظور کاهش برخی از رنج های خانواده های آسیب دیده برگزار شد که نتایج مطلوب آن به امید در روزهای آینده مشخص می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خوزستان افزود: اندیکا و مناطق اطراف آن حقیقتا مناطق محروم و مظلومی هستند که باید توجه ویژه ای به آن شود.

 

وی با بیان اینکه تلاش ما برای برطرف کردن مشکلات مردم جدی است اضافه کرد: یکی از اقداماتی که اداره کل اوقاف خوستان درصدد انجام آن است بازسازی و مرمت مساجد و بقاع متبرکه آسیب دیده در اثر زلزله است که بناست اعتبارات خوبی برای این کار در نظر گرفته شود.

 

حجت الاسلام خاکباز به تامین هزینه های درمان یک خانواده نیازمند در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس گزارشات واصله یک خانواده نیازمند که دارای سه فرزند دختر کم بینا هستند در این شهرستان وجود دارد که احتمال می روند روند کم بینایی دختران بیشتر شده و حتی منجر به نابینایی شود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به وظیفه انسانی و دینی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان مکاتباتی با استان فارس انجام داده تا هرچه سریع تر فرصت درمان این عزیزان در بیمارستان نمازی شیراز فراهم شود، همه هزینه مسافرت و اسکان و درمان این دختران برعهده اوقاف خوزستان خواهد بود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان با بیان اینکه خوزستان عنوان کرد: بر اساس ارزیابی سال 99 اداره کل اوقاف خوزستان  با رشد 201 درصدی جزء سه استان برتر در زمینه درآمد موقوفات شناخته شد و این اتفاق بسیار خوبی برای استان است.

 

کد خبر 1114816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha