مسابقات قرآنی «مدهامتان» جزو ۴ مسابقه برتر کشور است

میرزایی گفت: مسابقات قرآنی «مدهامتان» جزو ۴ مسابقه برتر کشور است که برندگان مرحله کشوری مستقیم وارد رقابت های مسابقات اوقاف می شوند و این جزو امتیازات این مسابقات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مجتبی میرزایی» امروز (19 آبان ماه) در نشست تخصصی مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» با حضور اساتید قرآنی استان اردبیل گفت: فراخوان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» برای برگزاری مرحله استانی به استان ها ابلاغ شده است و این سلسله جلسات در راستای هم افزایی اساتید قرآنی در این دوره از مسابقات است.

 

مدیر کل فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد برای کیفی بخشی به پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان»، از تجارب اساتید قرآنی بهره مند شویم.

 

این مقام مسئول یادآور شد: امیدواریم همه فعالان کانون های مساجد در این دوره از مسابقات همچون دوره های قبلی مشارکت خوبی داشته باشند البته طبق آمار در دوره قبلی این مسابقات بیش از 12 هزار و 800 نفر مشارکت داشتند.

 

میرزایی بیان کرد: البته مرحله کشوری دوره قبل از مسابقات به خاطر حساسیت های موضوع به صورت حضوری برگزار شد و این دوره نیز به لحاظ کاهش شیوع بیماری کرونا در مناطق مختلف مسئله را به استان ها واگذار کرده ایم که با موافقت ستاد مقابله با کرونا مرحله استانی نیز به صورت حضوری برگزار شود.

 

مدیر کل فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: این دوره از مسابقات به لحاظ رشته ها و رده سنی تلاش کرده ایم که به گونه ای باشد همه اعضای کانون ها مساجد بتوانند در مسابقات قرآنی حضور فعالی داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: مسابقات قرآنی «مدهامتان» جزو 4 مسابقه برتر کشور است که برندگان مرحله کشوری مستقیم وارد رقابت های مسابقات اوقاف می شوند و این جزو امتیازات این مسابقات است.

 

میرزایی اظهار داشت: از همه علاقمندان قرآنی اعضای کانون های مساجد دعوت می کنیم تا در این دوره از مسابقات حضور چشمگیری داشته باشند.

کد خبر 1114848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha