انتخابات شورای دانش آموزی در جهرم آغاز شد

بیست و چهارمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی با شعار «شورای دانش آموزی طلایه داران گام دوم انقلاب اسلامی» به صورت نمادین در دبستان دخترانه «شهید احقاق» جهرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، امروز (چهارشنبه ۱۹ آبان) با حضور زارعی، معاون فرماندار شهرستان جهرم، بخشی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش جهرم، اوسط، رئیس شورای شهرجهرم و دیگر مسئولان مربوط ، انتخابات شورای دانش آموزی مدارس شهرستان جهرم به صورت نمادین در دبستان دخترانه شهید احقاق برگزار شد.

 

«یوسف بخشی» در این آیین گفت: بیست و چهارمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی با شعار «شورای دانش آموزی طلایه داران گام دوم انقلاب اسلامی» همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان جهرم آغاز شد.

 

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش جهرم افزود: این انتخابات به صورت مجازی و الکترونیکی از طریق سامانه «شاد» و دیگر برنامه های مجاز در مدارس شهرستان در حال برگزاری است.

 

«نسرین زارعی»، معاون فرماندار ویژه شهرستان جهرم نیز در سخنانی حضور دانش آموزان را نشانه فهم اجتماعی این عزیزان دانست و گفت: امیدواریم دانش آموزان در شورای دانش آموزی نیز هم چون انتخابات شورا، با شور و نشاط فعالیت کنند و شاهد تاثیر گذاری عزیزان و ایفای نقش موثرشان در آینده کشور باشیم.

 

داوود اوسط، رئیس شورای شهر جهرم نیز دانش آموزان را مسئولان آینده کشور خطاب کرد و اظهار کرد: از کادر مدارس می خواهیم که برای پویایی دانش آموزان تلاش های بیشتری انجام دهند و دانش آموزان بتوانند از صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی بهره کافی ببرند.

کد خبر 1114880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha