شهدا موجب آرامش و پیروزی انقلاب و اسلام شدند

فلاح لاله زاری با اشاره به اینکه شهدا موجب آرامش و پیروزی انقلاب و اسلام شدند گفت: اقتدار امروز جمهوري اسلامي ايران به برکت خون شهداي انقلاب اسلامي و صبر و استقامت خانواده آن دلاوران است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان،« فرشید فلاح لاله زاری» در دیدار با خانواده معظم شهیدان «علی اکبر و حسن حسنان» در راستای طرح شکوه مادری با اشاره به اقتدار امروز جمهوری انقلاب اسلامی ایران در جهان گفت: اقتدار امروز جمهوري اسلامي ايران به برکت خون شهداي انقلاب اسلامي و صبر و استقامت خانواده معظم شهيدان است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه ایثارگری‌ها و دلاورمردی شهدا موجب پیروزی شد و همه وظیفه داریم که خانواده شهدا را تکریم کنیم و یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم افزود: باید به خانواده شهدا سرکشی و از توصیه آنان استفاده کنیم؛ چراکه توصیه خانواده شهدا به‌عنوان چراغ راهی برای ما و جوانان است.

 

وی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام به حق‌شناسی تأکید دارد و وظیفه ماست هرکسی که به دین و اسلام خدمت کند، موردتجلیل قرار دهیم، اظهارکرد: یاد و توجه به خانواده شهدا باید سرلوحه کار ما قرار گیرد.

 

فلاح لاله زاری حضور در منازل شهدا و تکریم از خانواده معظم شهیدان افتخار بزرگی برای بچه های مسجد و فعالان عرصه فرهنگ و هنر  دانست وافزود: همه باید قدردان این توفیق بزرگ باشیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان شهدای انقلاب و دفاع مقدس راهمانند چراغی روشن نشان دهنده مسیر و خانواده های معظم شهدا را الگوهای صبر و پایداری عنوان کردوافزود: اگرامروز در دنيا سربلنديم، به خاطر رشادت شهيدان، ايثارگران و رزمندگان است.

 

وی با تإکید براینکه خانواده معزز شهدا ارج و مقام والایی دارند و محشور و مأنوس‌شدن با خانواده شهدا، آرامش زیادی را برای ما فراهم و ایجاد می‌کند، ادامه داد: شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بهترین الگو برای نسل جوان امروز هستند.

 

بیان کرد:اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افتخار دارد که با همکاری صدا و سیمای مرکز سمنان قطعه آهنگی با موضوع شهدا و خانواده شهدا را تولید کند که قطعه ارزشمند برای توجه به شهدا است.

کد خبر 1114882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha