خانواده شهدا در دفاع از انقلاب الگويي براي همه ما هستند

حجت الاسلام موسوی ديدار با خانواده شهدا را توفيق الهي دانست وگفت: خانواده هاي شهدا نماد صبر، ايستادگي و مقاومت هستند و اين خانواده ها با تقديم عزيزان خود در دفاع از انقلاب الگويي براي همه ما هستند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ حجت الاسلام «سید علی موسوی» در دیدار با خانواده معظم شهیدان«علی اکبر و حسن حسنان» در طرح ملی سه شنبه های تکریم در سرخه با اشاره به طرح با عنوان شکوه مادری در سال ۱۴۰۰ بیان کرد: طرح ملی سه نشبه های تکریم از سال گذشته توسط ستاد هماهنگی کانون های فهما و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح کشور در حال برگزاری است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه در این برنامه فرهنگی ارتباط و پیوند با خانواده شهدا بیشتر می شود و موجب بهره گیری از راهنمایی و هدایت های شهدا خواهد بود افزود: پیوند با شهدا و خانواده های آن ها برای حرکت در مسیر واقعی و حفظ ارزش ها لازم است و این طرح قابلیت اجرایی در بین همه نهادها را دارد.

 

وی تکریم از مادران شهدا را افتخار بزرگ بچه‌های مسجد در طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم عنوان کردوگفت: خانواده ها و مادران شهدا از برکات اين انقلاب هستند که اين امر وظايف ما در قبال آنها سنگين تر ميکند و اميد داريم که بتوانيم مقام شهدا را ارج نهيم و از دعاي خير مادران شهدا غافل نشويم.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: شهدا برای انقلاب اسلامی جان خود را بخشیده اند و باید در برابر این جان عزیز نقش خود را ایفا کنیم و علاوه بر دلجویی از خانواده های آن ها، به وصیت و توصیه های شهدا عمل کنیم.

 

وی با بیان اینکه جایگاهی که شهدا داشته و دارند حاکی از آن است که ما نمی‌توانیم بدون آرمان‌های آنان راه را ادامه دهیم، تاکید کرد: تفکر دینی و اسلامی ما برای شهید جایگاه والایی قائل است.

کد خبر 1114898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha