واکسیناسیون مهمترین راهکار در قطع زنجیره کرونا است

کیانی ضمن تاکید بر لزوم اطلاع رسانی گسترده و اصلاح باورهای نادرست در زمینه واکسیناسیون گفت: واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مهمترین راهکار در قطع زنجیره کرونا محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد علی کیانی» امروز چهارشنبه (۱۹ آبان) در نشست با مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: در شرایط حال حاضر باید از تمامی ابزارها و ظرفیت ها برای اطلاع رسانی به مردم در زمینه واکسیناسیون  استفاده کافی را ببریم.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: افزایش پوشش واکسیناسیون در جامعه موجب کاهش خطرات ناشی از ویروس کرونا و جلوگیری از بروز موج های سهمگین بیماری کووید-19 می شود.

 

وی با بیان اینکه سلامت معنوی یکی از مهمترین مولفه های سلامت محسوب می شود گفت: با گسترش هم افزایی، همفکری، همکاری و استفاده ازپتانسیل های سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه می توان در حوزه اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مردم و ارتقاء سلامت جامعه در ابعاد مختلف بیش از پیش موفق عمل نمود.

 

کیانی در ادامه با اشاره به طب تسکینی و نقش تاثیر گذار روحانیون افزود: براین اساس بیماران سخت درمان با دیدگاه های دینی متفاوت، با کسب آرامش و درک سوگ به عنوان یک  فرآیند طبیعی به راحتی می توانند بیماری را بپذیرند.

کد خبر 1114921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha