بسیج سازندگی از دانشگاه و هیئت های اندیشه ورز استفاده موثر داشته باشد

قزل سفلی گفت: بسیج سازندگی در انجام برنامه های خود باید از دانشگاه و هیئت های اندیشه ورز استفاده موثر داشته باشد و فقط با مردم می شود بر مسائل و مشکلات غلبه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل قزل سفلی»، امروز (چهارشنبه 19 آبان) در نشست دو روزه تشکیلاتی شهید جهادگر «ابوذر غواصی»، ویژه توانمندسازی مسئولین بسیج سازندگی و تسهیل گران بسیجی استان فارس گفت: بسیج سازندگی باید سخت ترین، صعب العبور ترین و مهجور ترین مناطق را برای محرومیت زدایی انتخاب کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس افزود: بسیج سازندگی با نزدیک شدن به مردم باید عمل کند زیرا مردم مالک انقلاب هستند در انجام تمامی ماموریت ها به داشتن برنامه و پشتوانه علمی قابل اتکا نیاز داریم.

وی اضافه کرد: بسیج سازندگی در انجام برنامه های خود باید از دانشگاه و هیئت های اندیشه ورز استفاده موثر داشته باشد و فقط با مردم می شود بر مسائل و مشکلات غلبه کرد.

قزل سفلی تاکید کرد: جریان جوان جهادی برخاسته از متن مردم با قبول مسئولیت درگام دوم انقلاب است که بن بست ها و تهدیدها را به فرصت تبدیل خواهد کرد و مسئولان باید بستر حضور جوانان جهادی در پذیرش مسئولیت ها را با گزینش شایسته ترین افراد ایجاد کنند.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب گفت: در گام دوم انقلاب باید با کار عالمانه و همگرایانه با اصالت دادن به خود مردم برای کاهش آسیب ها، محرومیت ها، مسائل و مشکلات جامعه گام برداریم.

کد خبر 1114924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha