شوراهای دانش آموزی طلایه داران تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند

قوامی نژاد گفت:با بیان اینکه شوراهای دانش آموزی طلایه داران تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند، گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مخاطب اصلی آن جوانان هستند نوعی امید آفرینی مومنانه نسبت به آینده انقلاب اسلامی نهادینه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سیدجواد قوامی نژاد» امروز(۱۹ آبان) در مراسم استانی بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی با بیان اینکه شوراهای دانش آموزی طلایه داران تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مخاطب اصلی آن جوانان هستند نوعی امید آفرینی مومنانه نسبت به آینده انقلاب اسلامی نهادینه شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد با بیان اینکه محوری ترین اصل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تکریم و تعظیم همه ملت ایران است تصریح کرد: در این بیانیه ضمن تاکید بر چهار شعار استقلال، آزادی، عدالت و معنویت، چهار شعار اساسی اخلاق، عزت، عقلانیت و برادری نیز مطرح شده است.

 

«مجید دبیریان» با بیان اینکه شوراها نقطه اوج تجلی، مشارکت، نقش آفرینی و تاثیرگذاری در ساخت کشورمان هستند اظهار داشت: امروز به برکت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و در پرتو بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی موجی در کشور ایجاد شده است که یک گذار و انتقال مسئولیت را از باتجربه ها به جوانان رقم زده است.

 

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد افزود: انتخابات شوراهای دانش آموزی تجربه خوب و موفقی برای مشارکت و نقش آفرینی دانش آموزان در آینده جامعه به حساب می آید.

کد خبر 1114933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha