برگزاری جشنواره ادبی استانی " زندگی با بصیرت "بمناسبت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در رباط کریم

جشنواره ادبی استانی " زندگی با بصیرت " با محوریت سبک زندگی، شخصیت سردار دلها به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رباط کریم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان در آستانه فرارسیدن دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی این اداره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، انجمن های ادبی، شورا و شهرداری رباط کریم، جشنواره ادبی استانی" زندگی با بصیرت" را برگزار می‌نماید.

    این جشنواره با سه موضوع " فضای مجازی و تغییرات سبک زندگی ایرانی- اسلامی ، حمایت از تولید داخلی و استفاده از کالای ایرانی و شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سه بخش شعر، داستان و کتاب در همه سنین برگزار می گردد.

  علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را بصورت تایپ شده در قالب پی دی اف تا پایان روز سی ام آبان ماه جاری یا به نشانی رباط کریم، بلوار امام خمینی (ره)، روبروی بوستان معلم، طبقه فوقانی مسجد امام حسن مجتبی (ع)ارسال و یا به شماره 09397074788 واتساپ نموده و یا به نشانی الکترونیکی dabirkhaneh.robatkarim@farhangmail.ir ارسال نمائید.

شایان ذکر است داوری آثار بیستم لغایت سی ام آذرماه جاری انجام می پذیرد و مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان سیزدهم دیماه مصادف با شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می گردد.

 

 

کد خبر 1114940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha