بازدید امام جمعه و فرماندارفیروزکوه از نمایشگاه هنرهای تجسمی و صنایع دستی

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حیدری و مهندس مهری فرماندار شهرستان فیروزکوه از نمایشگاه هنرهای تجسمی و صنایع دستی در نگارخانه مهر مجتمع فرهنگی هنری آفرینش بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حیدری امام جمعه  به اتفاق مهری فرماندار و جمعی از مدیران شهرستانی از نمایشگاه هنرهای تجسمی و صنایع دستی  که به همت انجمن هنرهای تجسمی در نگار خانه مهر مجتمع فرهنگی هنری آفرینش برگزار شد بازدید کردند.

براساس این گزارش امام جمعه شهرستان گفت: هنرهای تجسمی و صنایع دستی ، هنری است که می تواند در ارتقا سطح کیفی هنری و رشد فرهنگی اجتماعی و حتی اقتصادی جامعه تاثیر بسزایی داشته باشد.

مهری  فرماندار فیروزکوه در حاشیه این نمایشگاه ضمن قدردانی از هنرمندان گفت:  با توجه به فعالیت های مجتمع فرهنگی هنری آفرینش در راستای آموزش و اشتغال جهت رفع برخی از موانع و مشکلات هنرمندان لازم است دیگر ارگانها نیز در خصوص حمایت و عرضه محصولات هنری بصورت نمایشگاه دائمی در شهرستان  همت گمارند.

خاطر نشان میشود این نمایشگاه با بیش از 300 اثر از هنرمندان در رشته های هنرهای تجسمی و صنایع دستی و با هدف نشان دادن توانمندی‌ها هنرمندان شهرستان در رشته های مختلف مانند نقاشی ، چرم دوزی، معرق کاری، مینا کاری ؛ زیر لعابی ، مکرومه بافی ، شمع دست ساز و ... از هنرمندان شهرستان فیروزکوه به نمایش گذاشته شد.

 

کد خبر 1114944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha