اعزام جانبازان۷۰ درصد قطع نخاع به سفر زیارتی مشهد مقدس یک اقدام معرفت شناختی است

فتاحی در آیین آغاز طرح اعزام خانواده های شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد به مشهد مقدس، گفت: اعزام جانبازان۷۰ درصد قطع نخاع به سفر زیارتی مشهد مقدس یک اقدام معرفت شناختی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام،  امروز چهارشنبه در این مراسم، با اشاره به شجاعت و دلاوری شهدا و ایثارگران در جبهه های مختلف و با تقدیر از زحمات سپاه پاسداران، بنیاد شهید و بسیج،  اظهار کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی خصوصا در حوزه ی ایثار و شهادت که در استان برگزار شده و یا در حال انجام است بسیار ارزشمند و  رضایت بخش است.

 

« الیاس فتاحی» با بیان اینکه امروز در آستانه برگزاری کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام، اعزام جانبازان گرانقدر قطع نخاع استان ایلام به مشهد مقدس جهت زیارت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) اقدامی فاخر و شایسته تقدیر است، گفت: اقتدار، امنیت و آرامش امروز ما مرهون جانفشانی و ایثارگری خانواده های شهدا و جانبازان است.

 

وی با تقدیر از همه عوامل دست اندرکار برگزاری کنگره شهدا و اقدام فرهنگی اعزام جانبازان به مشهد مقدس، افزود: در آستانه برگزاری کنگره شهدا ضرورت دارد دستگاه‌ها  اهتمام ویژه ای داشته باشند و از تمام ظرفیت خود در این راستا استفاده نمایند.

 

فتاحی بیان کرد: امروز به پاس گرامیداشت مجاهدت ها، مقاومت ها و جانفشانی های دیروز شهدا و ایثارگران، وظیفه داریم قدردان این حماسه افرینی باشیم و به بهترین شکل ممکن  به این عزیزان و راهشان ارج نهیم.

 

 وی با تقدیر از وحدت و همدلی خوبی که بین همه دستگاهها، نهاد ها و مردم وجود دارد، خاطرنشان کرد: کنگره ۳ هزار شهید استان ایلام احیاء کننده سبک زندگی رفتار و منش شهدا و پلی برای ایجاد همدلی و وحدت در جامعه است.

 

کد خبر 1114969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha