اجرای ۱۶ طرح آبی در مناطق محروم گلپایگان

میرکریمی از اجرای ۱۶ طرح با موضوع آب در مناطق محروم شهرستان گلپايگان با همت مردم، خيران و قرارگاه خاتم توسط ناحیه مقاومت بسیج و دهیاری ها در شهرستان گلپايگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، سید عباس میرکریمی در جلسه هماهنگی هفته بسیج با یادآوری آنکه حدود ۲۸ دستگاه براساس قانون موظف به فعالیت در بخش فرهنگ هستند، گفت: برنامه های آماده شده برای هفته بسیج بیش از سال گذشته است و هر محله، هر پایگاه بسیج حداقل یک خدمت به صورت جهادی در این هفته ارائه می دهد و چند پایگاه، یک یادواره شهدای محله را برگزار می کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپايگان به حضور پر رنگ ورزشکاران در برنامه های شهرستان به خصوص هفته بسیج دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: فعال سازی هیات های ورزشی که به دلیل شیوع بیماری کرونا راکد شدند از برنامه های بسیج است و ۴۰ درصد برنامه های هفته بسیج، ورزشی بود و پنج آذر ماه، برنامه کوه نوردی و راهپیمایی انجام می شود.
وی  از رونمایی پنج اختراع در هفته بسیج خبرداد و بیان کرد: ناحیه مقاومت بسیج برای برگزاری همایش علمی با مشارکت دانشگاه، آموزش و پروش و مرکز نوآوری شهرستان در این هفته با دعوت از شخصیت علمی تلاش می کند.
میرکریمی با تاکید براینکه هفته بسیج، هفته همه مردم است، تبیین کرد:  یک اداره به نام بسیج نباید شکل بگیرد بلکه هر اداره ای باید فرهنگ بسیجی داشته باشد و فرهنگ بسیجی جز خدمت جهادی نیست و پیشنهاد می شود درهر اداره ای، از یک کارمند تلاش گر وخادم مردم، مورد تقدیر قرار گیرند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، از اجرای برنامه ضیافتی با شهدا، با هدف احترام به همسر و فرزندان شهدا برای دومین سال خبر داد و افزود: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و خدمت رسانی بسیج که در آن صنایع دستی و محصولات خانگی به فروش می رسد در محل دبیرستان امام خمینی (ره) برگزار می شود.
وی از برگزاری رژه خودرویی از میدان ۱۷ شهریور  تا امام زادگان ۱۷ تن (ع) در سوم آذر خبر داد و بر برگزاری میز خدمت در مناطق محروم و روستایی شهرستان گلپايگان در هفته بسیج تاکید کرد.
میرکریمی با بیان اینکه ۱۶ طرح  که یا اجرا شده و یا در حال اجرا در روستا ها است، گفت: ناحیه مقاومت بسیج و دهیاری ها طرح های انتقال آب، لایروبی قنوات، ساخت استخر و آبرسانی با همت مردم و خيران و نیز قرارگاه خاتم در دستور کار دارد./

کد خبر 1114993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha