پیوست فرهنگی برای پروژه های عمرانی لازم است/ اجتناب فعالیت جزیره ای

حججی در نشست شورای فرهنگ عمومی گفت: پیوست فرهنگی برای پروژه های عمرانی و فعالیت های گردشگری و ورزشی لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «مجید حججی» در جلسه شورای فرهنگ عمومی تیران و کرون به موضوع تعریف پیوست فرهنگی در طرح و پروژه های مختلف اشاره کرد و اظهارداشت: پروژه های عمرانی در بخش های مختلف نیازمند پیوست فرهنگی هستند.

فرماندار تیران و کرون افزود: با توجه به توسعه زیرساخت ها در حوزه گردشگری و اقبال مردمی برای بهره گیری از این امکانات و همچنین تفریح و آرامش، شاهد رونق در حضور گردشگران در این شهرستان خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: پیش بینی پیوست فرهنگی برای پروژه ها و طرح های گردشگری ضرورت دارد تا اینکه با بهره گیری از این امکانات شاهد اتفاقات خوبی متناسب با ارزش ها و رونق این صنعت باشیم.

حججی یادآورشد: یکی از دیگر حوزه هایی که به پیوست فرهنگی نیاز دارد، عرصه ورزشی و فعالیت های عمرانی است که باید نسبت به این مسائل توجه شود.

 

*اجتناب فعالیت جزیره ای

 

وی با اشاره به آسیب های حوزه فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: فعالیت جزیره ای و موازی دیگر دستگاه ها مشکلی را رفع نمی کند و منابع را از بین می برد.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: متولیان بخش های دولتی و غیردولتی فرهنگی باید در کنار همدیگر و هم افزایی فرصتی ایجاد کنند تا مشکلی از جامعه حل شود.

وی تعامل بین دانشگاه ها، مدیریت شهری و روستایی و ادارت فرهنگی برای برون رفت از چالش های فرهنگی و تدوین پیوست نگار برای همه بخش ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: کمیته ای در این خصوص تشکیل و تصمیم سازی در این خصوص انجام شود.

کد خبر 1114999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha